Het ging zo. Een dropje is goed voor mijn keel leek me en ik kocht een zak, die toen in bloedtempo aan gewicht verloor, wat me zo ergerde dat ik dacht, laat ik er maar een Michelindropmuis (356) van maken dan is iets minder doelloos,  dit gevreet, aldus geschiedde en ik prikte in mijn vinger met een satéstokje, wat natuurlijk de over mezelf afgeroepen straf was en daarna kieperde ik de hele mikmak in de vuilnisbak.  Nou, weet je er van.

En dan nog wat: Margriet wilde  twee muizen waar ik niks meer mee ging doen wel adopteren.  Nou dat hebben ze geweten de stakkers, eerst rukte ze hun kop eraf, daarna kregen de dames een nieuw lijf en toen…… waren de lelijke eendjes veranderd in mooie zwanen. Op haar blog zie je de totale make-over (ze wonen in een winkeltje. leuk man!)

Dank je wel Margriet, je hebt er iets heel speciaals van gemaakt!  Het zijn gewoon nieuwe muizen! Vandaar dat dit de allerallerallerallerallerallerlaatste gastmuizen van dit project worden, gewoon omdat ik dat lekker zelf mag weten! Twee schitterende Muizendames! (357)

