Dit is de allerlaatste Opdrachtmuis (354) van dit project. Ik wil graag een soort retromuis met bloemetjes,  maar dan met een muizenvel, als je begrijpt wat ik bedoel, schreef Sierkipje.  Ja hoor, begreep ik wel. Dit is het dametje. De jurk is niet scheef hoor, maar mevrouw staat geloof ik wat belabberd. Zullen ook eens meewerken hè! Die andere was ook al zo tegendraads als ik me het goed herinner!

Laatst was ik in Parijs in het beroemde  etablissement ‘Moulin Rouge’ , Toen één van de danse… (owww, toe nou even, nee daar was ik niet, dat weet ik ook wel,  maar het gaat om het verhaal ja! Jeetje, partypoopers) Anyway, ik was daar dus toen één van de danseressen een veer verloor, tenminste dat dacht ik, maar toen was het een muis! Veermuis! Of zoals de Fransen zeggen Plumesouris! (*kuch)

