Gevalletje lekke verftube, hoe dat nou weer kon gebeuren, is mij een raadsel, tot ik die priemoogjes zag. Zal ook eens niet hè, Verftubemuis (340)

Muis 341 is een Veermuis, je ziet ze nog wel eens zitten bij oude garagedeuren enzo. Sterke knapen waar niet mee te spotten valt.

En ik kan het niet vaak genoeg herhalen; geen spullen bij elkaar leggen, want soort zoekt soort luidt een oud gezegde en verdeurie, je hebt je kont nog niet gekeerd of er ontstaat weer zo’n kliekje. Zit zijn Bindmuisjes of Afsluitmuisjes. Echt weer zo’n gevalletje van iedereen weet wat het is, maar hoe noem je ze! (muis 342)

JA HOOR, IN PLAATS VAN OP ‘CONCEPT OPSLAAN’ DRUK IK OP PUBLICEREN &$*^$^*@#$@#%# NOU, DE REST DRUPPELT WEL BINNEN VANDAAG OF MORGEN.

zie ik trouwens die tekentjes van ongenoegen en denk opeens

<:8(O)~~

Typmuis bestaat ongetwijfeld al zolang er toetsenborden bestaan, maar erewoord, ik heb hem net zelf samengesteld/ bedacht (muis 343)

En natuurlijk wil ik jullie de volgende tegeltjeswijsheid niet onthouden, hangt bij mij op de wc!

