Dit is lepeltjesmuis. Als je er veel van hebt rondlopen in je keukenla, dan zit je snel zonder normale lepeltjes en dat is wel irritant.

Er zat verdeurie een Chocoladeletterverpakkingselastiekje-muis om de jaarlijkse Sinterklaas versnapering, nou was ik even bang dat dat kwam omdat het doosje héééél lang in de opslag had gelegen, Maar na het nemen van de proef op de som cq smaaktest bleek de chocola nog prima van kwaliteit.

Pollepelmuis wilde wel even ophouden met koken en poseren voor de foto. Waarvoor dank. I Luf Pollepelmuis omdat ze al zo oud is, maar nog altijd heel enthousiast in mijn pannetjes roert.

De pastaslepel nam de kuierlatten. Ik vond het toch al een merkwaardige snuiter en waarom je voor een paar slierten nou zo’n mega groot stuk gereedschap nodig hebt is mij ook een raadsel.  Anyway, ik zeg hastalapasta Pastalepelmuis!

