Deze Binder-muisjes zullen we ze maar noemen, komen heel veel voor in het gemiddelde Nederlandse huishouden. Ik zie ze echter zelden, aangezien ik geen vuilniszakken koop en het afval dump in hondenvoerverpakkingen die ik hergebruik tot in het oneindige . Maar nu kwam ik er zomaar ééntje (236) tegen, omdat ik aan het opruimen ben en de onderste steen muis natuurlijk bovenaan belandt bij dat soort acties! Anyway, toch even leuk, stukje nostalgie zeg maar. *klik*

Afijn, toen werd het tijd om even met een hapsnavel te wandelen en tja die regen hè, die regen. Je kon op je (natte) klompen aanvoelen dat er een Waterplasmuis (237) op zou duiken. Ik zei tegen Lootje en de muis; ‘jongens zeg even tjiessss en kijk in de camera!’  Nou, lauw loene natuurlijk, stukje verderop was het kennelijk een stuk interessanter. Tis niet anders.

Afijn weer thuis ging ik verder met klussen. ‘Ruim jij de kleine spijkertjes even op?’, vroeg Muisman. ‘Uhhh… welke bedoel je, ik zie alleen maar deze Spijkermuis’ en wees naar een plankje op de werkbank.  Afijn, nu ligt Muisman met een nat lapje op zijn hoofd op de bank en prevelt iets over muizen. Ach verdeurie, tis goed dat er een eind aan dit circus komt over een dag of….. 128!

