Het was mijn dag niet hoor! Zat ik gisteren al op de zo broodnodige leesbril waardoor een poot definitief het loodje legde… vandaag knipte ik alles te kort of te lang, of de naald viel en ik kroop op handen en voeten onder tafel, ontsnapte het oogkraaltje tig keer (zelfde kruipritueel)… Afijn deze muis heb ik op karakter afgemaakt, want ik had een intense behoefte om haar in de vijver te gooien. Nu ze af is vind ik haar wel een poepie, maar ga toch nog een keer een officiële zeemeermin maken… daarom is dit Soortmeermin, ook leuk!  Ze is vrij klein eigenlijk. denk 10 bij 10 ofzo. Op de foto zie ik nu allemaal draadjes in de staart die ik nu, tout suite, stante pede af ga knippen, maar een nieuwe foto… DACHT HET NIET!   (tja dat riep ik stoer, maar kon het zelf niet aanzien en heb TOCH EEN ANDERE FOTO GEMAAKT!)


