Ik ging even een kast opruimen, ding van de kant enzo… mag jij raden wat ik er onder vond. Een ENORRRRRRRME stofmuis…. Deze heeft trouwens een stofkapje. is dat niet geinig. Je zou denken dat ie wel resistent zou zijn, maar nee. deze is allergisch voor stof!

Is ie erg of niet! Kijk en dat de stoommuis zich niet al te vaak laat zien…. daar dat kan ik nog inkomen, maar stofmuizen, joh die zitten echt overal, in stofnesten bijvoorbeeld. Dus weg die valse schaamte, pak je camera en mail mij (info at mamamuis punt nl) zo’n muis!

Kijk een vrouw naar mijn hart! Margriet schrijft

De meeste bleven aardig onzichtbaar…maar Ik vond er toch eentje op mijn radio die op de hobbykamer staat!!!

Ik heb een Mieterse Meterkastmuis!, schreef Lot. Applaus voor haar onverschrokken moed om um te vangen, want tjongejonge, wat is het een vette!

Margo is de beroerdste niet, dus ze ging meteen op zoek naar een exemplaar, maar dat viel nog niet mee zoals je kunt lezen…..

Natuurlijk ben ik een keurig huisvrouwtje, wat dacht je dan!! En daarbij wonen we hier nog geen drie jaar, zoveel kans op stofmuizen Is er niet. Maar inwonende kinderen zijn dol op stofnesten .. eh -muizen! Daar zag ik een stofmuis op de tv, zo’n smal richeltje, nou hij viel er bijna af! Ik heb nog een foto gemaakt, maar helaas, hij was net ontglipt!

Toen maar de hand in eigen boezem gestoken en zag daar waarachtig een stofmuis op de geluidsbox liggen! Niet helemaal zoals je het bedoelde maar hij lag daar toch maar! In het stof!!

