Ja tuurlijk joh! Sta je niets vermoedend een potje te douchen, blijk je stiekem begluurd te worden door zo’n beslagen type. Owwwww Stoommuis! Nou, snel vastgelegd op de digitale plaat… Ze verdwijnen voor je er erg in hebt deze gasten en dan gelooft niemand me als ik aangifte doe van ongewenste intimiteiten.Vind persoonlijk dat gluurmans behoorlijk betrapt kijkt!

Toevoeging naar aanleiding van reactie Margo : Heb je ook een Stoommuis in je badkamer? Maak een foto en mail hem naar me. Samen staan we sterk! Stop Stoommuis NU!

Kijk deze woont bij Margo. Ik zal je vertellen, die gast is zo geschrokken dat z’n oren ervan omhoog geschoten zijn! Goed dat je um te pakken hebt. Zal ‘m leren!

Sierkipje stuurde ook nog een foto: Bij haar thuis was de stoommuis wel heel brutaal ….

Zelf dacht ze dat ie weggevlucht was door ingrijpen van de 3 muisketiers, nou, die zien er veel te schattig uit voor een dergelijke taak is mijn bescheiden mening!

