Of het nou kwam door de bouwvakkers die vandaag door mijn kop denderden als een stel onbehouwen horken, of dat ik onbewust geïnspireerd was geraakt door de smoeltjes van Anja die ook 365 dagen aan de slag is met een project, ik weet het niet.. Feit is dat, toen ik mijn ideetje uitgevoerd had, me opeens een gevoel bekroop van;  ‘hier klopt iets niet!’.  Pas veel later toen ik de foto’s nog een keer bekeek, viel het kwartje. Er was alleen een kop! En een kop is geen complete muis….

VRESELIJK!!

Afijn, toch laat ik het zo de geschiedenisboeken in gaan, dus: Dit is nou de kop van een verse knoflookmuis. Verste knoflookmuizen bewijzen hun nut door vampiermuizen op afstand te houden. En ik kan melden dat dat inderdaad zo is, want ik heb hier nog nooit een vampiermuis gezien. Rest my case!

