Muis 2 is af, maar omdat het beestje bruin is, moet er ook een donkere vulling in. Als het goed is krijg ik morgen bruine schapenwol, dus dat komt goed. Ondertussen zat ik toen wel met een probleem, want wat voor muis moest er dan vandaag gepost worden! Nou… dat werd er dus eentje van blik.

Om van een grote ergernis een positieve ervaring te maken, zocht ik een leeg en achteloos weggemieterd half literblik uit de berm en zaagde kop en kont eraf.  Na wat knippen en solderen ontstond deze jongen. Ik ga er nog meer maken, want als ik het materiaal wat efficiënter gebruik, kan ik de scherpe randen ook bekleden, dat is nu alleen bij de wielen gebeurd. En zo zijn er nog wat dingetjes, dit is een groeimodel zeg maar. Anyway, meet muis 3 (die eigenlijk dus muis 2 is jababababa etc.).



